Nyårsdagen! :D

Idag gäller det då jag ska stå på scen och sjunga tears in heaven 
med Erik LInder och hans band :) 
Jaaa Jonna ska ju också komma och se mig :/ Help me
fats 104 andra pers också :/ Lite värre det!!
Men i allafall jag har gått upp typ 07:23 tror jag de var för att jag ska åka dit och vara där först 
med pappa och hans bästis som då också ska bli fiad och sen bästisens barn men mamma 
och min brorsa stannar hemma för dom orkar inte gå upp så tidigt det är ändå typ meningslöst
för dom ska ändå inte öva till något...
Men då måste ju jag vara där för det är typ jag som kommer... jaa vad ska man säga kommer... sjunga (öva)
asså göra "hela" alltet.  Men jag måste vara där klockan halv 9 så önska mig lycka till och 
för nu måste jag äta frukost! 
GOTT NYTT ÅR! <3
PS: Om nu undrar vart det ska vara så är det hemma hos oss. nää nu skämtar jag!!
Vi ska vara på ett hotell ute i skärgården och så finns det pool och sjö om man nu vill bada i sjön :/
 
PUSSILUSS OCH ETT TILL GOTTNYTT ÅR! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0