Mys med familjen ;)

Tjäänare,
Har nyss sett på film med brorsan och morsan (där va jag cool) xD
Vi såg på en film som kanske inte jag borde ha sett (blod blä) men... den var i allafall bra! :)
Japp, idag har jag haft "cirkus" uppvisning, jag och min kompis på "cirkusen" hade ett akrobatik nummer
som vi fick visa först för publiken! 
D: 
Det som var bra med att vara först är att man kan tänka "ja nu har jag gjort det"
Fast på andra sidan har man ju inget att se fram i mot :/
Såå jag kanske ska man vara i mitten typ...
Efter det gick jag och fika med en annan kompis, min pappa
och min gamla dagis-fröken som inte jag har träffat
på jätte länge men min kompis brukar vara med henne rätt ofta så hon kom för att se på
min kompis.. Min kompis går också på "cirkusen" Jaa så det var kul att träffa henne (dagis-fröken) 
Hon hade med sig blommor till min kompis och när hon såg att jag var där delade hon på blommorna och
gav halva bunten till mig! :) 
Efter "cirkusen" bjöd dom på pepparkakor och saft och sen gick jag kompisen, pappa och
dagis-fröken och fikade som sagt...  Jaa och sen är det nu om ni fattar vad jag menar 
så jaa här sitter jag i soffan och väntar på att tacossen är klar snart :) 
Byeee <3

Här är jag och min katt ;)
 
 
Här är min söööööta katt ige
KRAMIS

Kommentarer
Tess och Dea

Hej, tävlingen på bloggen är nu avslutat! :D Hoppas du vill kika in och se om det blev du.
Kram!

Svar: Tack, ska kika in lite senare! :)
curlyblonds.blogg.se

2012-12-17 @ 15:49:30
URL: http://www.tessdea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0