Jullov :D

Yeeeh, äntligen jullov 
Förlåt miiiig att jag inte bloggade igår när Jonna inte bloggar påverkar det mig med! :/
Men i allafall imorgon är det julafton, ska inte ni där hemma stå och tjooooa!! :D
Det gör i allafall jag! ;D
Hoppas jag får en hund nu då eftersom att jag inte fick det i 
fördelsedagspresent :( 
Igår blev det verkligen en julig dag, jag och pappa var ute och köpte ännu fler
julklappar, jag bakade julkola, vi köpte gran till pappa och så pyntade jag den!
Pappa lagade köttbullar till imotgon (julafton) Dom var också hemgjorda! :) 
jaaa sen tror jag vi bara chillade kommer inte ihåg... :D 
Mitt minne = 0 % klart HAHA xD
Jaa snart är det nyårsafton då ska vi fira min pappa och hans bästis på
50 års dagen!! 
Det kommer vara över 100 personer och vi kommer ha ett eget hotell med pool 
massage och spa behandlingar juste Jonna ska också med det var inte jag som ville det
utan det var pappa som tog insjativet! (stavning) 
Han känner Jonnas föräldrar väldigt bra så och det som inte dom visste 
var att dom känner typ samma kompisar vi träffades på stan igår
och då sa pappa några som skulle komma då kände han dom också :D 
Det känns lite skumt, han hade också träffat pappas bästis 1 gång förr :)
 
 
 
Igår så ringde jag Jonna men hon svarade inte så jag skickade mass jobbiga sms
till henne och då ringde hon mig och sa HELA MIN FAMILJ VAKNAR!!
Haha visst är jag rolig men hon har gjort så en gång förut till mig, och då blev inte jag arg men hon blev
det däremot! MenMen... har inte så mycket mer att komma med så
jaaa man får väll bara hoppas på en hund :) 
VAD ÖNSKAR NI ER? 
Skriv i kommentarerna där nere ;)


Här är lite saker som jag gjort under julen :) 
LOVE UUUUUUUU! <3<3<3<3<3 
Juste jag gan en tröja och parfym till min pojkvän i fredags ;)
Har ingen bild för nu är den hemma hos honom, hoppas han inte öppnat den eftersom att 
det är julafton i morgon 
PussiLuss till alla som läser detta förutom konstiga människor :)
 
 

Kommentarer
beciell

Jag skulle behöva en väldigt enkel men hjälpsam tjänst från er. Jag medverkar i en tävling och ligger på 2a plats, vill du hjälpa mig till förstaplatsen? :) BARA klicka här så är din röst gjord! http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 tack så mycket på förhand och GOD JUL :) Skulle vara SÅ snällt!

Svar: Det är Klart vi gör! ;) Kram Stess o Jonns
curlyblonds.blogg.se

2012-12-23 @ 17:12:28
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
beciell

Taaack =))

Svar: inga problem! :)
curlyblonds.blogg.se

2012-12-25 @ 22:41:09
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0