Igår julafton uuä

Igår julafton uuä, 
ja igår var det julafton jag tror inte nån har missat det... :/ 
Ni kanske undrar varför det står uuä för julafton ska ju vara kul vi ska stimma och hojta och ha kul
öpnna paket och allt... och om man har tur så kommer tomten ;) 
MEN JAJA uuä står för att på natten jaa natten till det ska bli julafton så
spy**e jag. Jag gjorde såhär ** för att det är lite äckligt :/ 
Det hände tre gånger :( 
Såå det blev inte den bästa julaftonen men... man fick många paket i allafall
fast jag var inte på humör så jag han inte skrika ut som jag brukar hehe xD
Men man fick en svart ny gitarr :D 
Och så fick jag 
en One Direction handduk,
en One Direction skiva en kalender och 
två posters en på bara Louis och en på hela bandet :)
Jag fick två hörlurar och en sånhär onödig telefon som man kan koppla till sin iphone och 
prata i telefon därifrån eller lyssna på musik jaaa rätt onödigt eftersom att man
redan då har iphonen som man kan prata i telefon med och lyssna på musik... :D
Sen fick jag pengar, tränings saker skönhetssaker, böcker m.m  
 
 
Jag han ine blogga igår eftersom att jag hade fullt upp med att inte må i**a 
och öppna paket och hålla släkten glad och så... alltså blev det inget bloggande :/ :(
Men idag blir det de i stället :D 
 
Här kommer två bilder :)
Här är den här onödiga telefonen xD
Ett par hörlurar 
Ooops det blev 3 bilder :O 
;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0