HUNGER GAMES<33333

OMG I LÖÖÖÖÖÖVE
HUNGERGAMES
Jag har precis sett (stavning) Jag vet inte om jag blivit knäpp men jag kommer inte ihåg hur man stavar
det där... xD 
Tillbaka till ämnet:
Hunger Games är så sjukt bra! 
Den är verkligen beroende framkallande! 
Katniss är så sjukt söt
 
 
Oops nu har det gått 2 dagar för min dator fick dåligt med batteri,
så den stängdes av :/ 
 
Men i allafall jag äääääälskar fortfarande HUNGER GAMES!!! :D 
Det är min favorit film nu!!!! :) 
I love Hunger Games 
 
Oj Oj nu har det gått 3 dagar :/
Jag har inte hunnit så jag lät bara datorn vara 
Eller så har det gått mer en 4 dagar jag håller inte riktigt koll xD
Men nyss var jag hos pappa och la godis i 26 påsar för vi ska ha en tävling och då vinner man godis :D
Det är på pappas fest asså då KANSKE jag kan filma när fyverkerierna skuts upp ;) 
och sen även när jag sjunger men jag säger KANSKE 
Så jag inte lovar nåt och får 1000 kommentarer att jag inte filmade :/
 
Men iaf imorrn får jag träffa Jonna jag gjorde det igår också på ett cafe som ligger vi skidbacken
det var för att jag åkte skidor igår det var ute på ekerö, jag trodde inte jag skulle få 
träff Jonna men det gjorde jag!  
Så ni inte har glömt bort så kan ju Jonna fortfarande inte blogga :( 
 
AJA ORKAR INTE BLOGGA MER SORRY 
MEN JAG MÅSTE PACKA VÄSKAN OCH ÖVA PÅ SÅNGEN :)
 
HEJDÅ PUUUUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0