Hemma nu från Jonna

ENTLIGEN ÄR JAG HEMMA FRÅN JONNA :p 
DET VAR AS JOBBIGT HOS HENNE!!!
Skämta bara! 
Jag börjar om:
NEEEEEEEJ! NU ÄR JAG HEMMA FRÅN JONNA :/
DET VAR AS KUL HOS HENNE!!! 
Det är ändå inte bra :/
Jag börjar om:
Jaa då var man hemma från Jonna det var kul hos henne
men det är ju alltid lika kul att vara hemma också! :) 
Nu sitter jag i mitt rum och bara chillar ska snart äta, sen ska vi pynta granen och kanske hyra film!
 
Juste mamma fick ett mail från min pojkväns mamma och
i det mailet stod det att han hade betalat tröjan själv för sina egna pengar! (asså tröjan jag fick i födelsedagspresent av honom) 
Han är så underbar!! 
Och SNÄLL såklart! 
Den kostade jätte mycket vet inte om jag får säga elr joo den kostade 500 kronor...
JAG ÄLSKAR HONOM!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ååååh jag ångrar att jag inte äns gav han en kram... vad taskig jag är!! :/ 
HAHA om han äns vill ha det! 
skriv om du vill det! 
Skämta eller nej igentligen inte, eller joo eller nej eller gör vad du vill! :D 
PussiLuss till alla läsare och en egen PussiLuss till Max! <3<3<3 
Kramisar  
 
Där satt den! Entligen klaraade jag att göra en bra start,
ja och ett bra slut! eller? ;)
 

Kommentarer
Anonym

Tack sötisar <3

Svar: HAHA Äre Max? i såfall vsg <3
KRAM Stess
curlyblonds.blogg.se

2012-12-15 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0